Neler yeni

Welcome to SATBİL FORUM PAYLAŞIM

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Bir Satbil Forum Efsanesi

Satbil Reklam Alanı

Satbil Forum Reklam

Serious Sam 2

MÜDÜR Yardımcısı

Forum Elektronikçisi HATAY
Local time
01:48
Katılım
18 Nisan 2006
Mesajlar
6,763
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Yaş
46
Web sitesi
www.türkiyeelektronikçileri.org
Serious Sam 2

00143655.jpg


5.jpg


İstenen En Düşük Sistem Gereksinimi

2.4.x or better Linux kernel with glibc-2.3 or later and X-Windows
1.5 GHz x86 Processor
256 MB ram 4.0 GB
1 x DVD Rom Hardware Accelerated 3D Graphics card with 64 MB video memory

1.jpg


Oyun Hakkında

Oyun yapımı hakikaten meşakkatli bir iştir. Öyle iki kişi toplanıp milyonları peşinden sürükleyen, harika grafikli, muhteşem senaryolu bir oyun yapamaz. Şu an oynadığımız hit oyunların hepsinde birçok kişinin el emeği göz nuru vardır. Onlar o oyunlar için saatlerini, gecelerini, gündüzlerini harcamışlardır. Ama biz oyuncular için bu oyun berbat demek hayli kolaydır. İsterse o oyun için hayal edilemeyecek meblağlar harcansın, oyuncu için bu pek bir önem teşkil etmez. Tabii beğenileri konusunda kimse kimseyi sorgulayamaz. Ama bir oyunu değerlendirirken oyuncunun oyun yapımındaki zorlukları hatırlayıp, az da olsa hoş görülü davranması bence daha doğrudur. Bu aslında biz yazarlar için çok daha önemlidir. Çoğumuz bir oyuna yüksek ya da düşük not verdiğimizde aldığımız tepkiler hep olumsuz yöndedir. Ama okuyucuların da bizi bu konuda anlamaları gerekir. Her yazar incelediği oyuna hakettiği notu vermeye çalışır. Ama çoğu oyun, okuyucular tarafından eleştirilir ve kötü yorumlanır. Aslında bu da oyun yapımcılığını olumsuz yönde etkileyen bir faktördür. Günümüzde insanlar büyük ve tanınmış firmaların dışında yeni yapımcıların ve küçük firmaların yaptıkları oyunlara hep önyargı ile yaklaşır. Bu yüzden bugün sürekli devam oyunları oynamaktayız. Yeni firmaların, yeni programcıların önleri açılmadığı için değişik konular, değişik oyun tarzları kısacası farklı olan her şey çok seyrek karşımıza çıkmaktadır. Aslında oyun yapımı eskiden daha zordu. Günümüzde yeni oyun yapımcılarına eskiye göre daha fazla şans veriliyor.

2.jpg


Bir de yeni oyun yapımcılarının önlerindeki (aslında hepsi için geçerli) en önemli engellerden biri de korsan, daha doğrusu kopya yazılımlardır. Zaten binbir güçlükle ve kısıtlı bir bütçeyle yapılan oyunlar, tüketicilerin korsan yazılımlara yönelmesi sebebiyle daha da ulaşılmaz kılınmaktadır. Emeğinin karşılığını alamayan bir üretici, eminim bir süre sonra yaptığı işten yılacaktır. Bu nedenle insanların daha çok orijinal ürünlere yönelmesi gerekmektedir. Ama ülkemizde de yaşanan yüksek fiyat sorunu işi daha da içinden çıkılmaz bir hal aldırmaktadır.

3.jpg


İlk Serious Sam, Hırvat asıllı olan CroTeam tarafından piyasaya çıkarıldığında kafalardaki bütün önyargıyı silmiş, hatta birçok yeni yapımcıya da önemli bir örnek teşkil etmişti. Oyun piyasaya çıktığı dönem hakikaten bomba etkisi yaratmış, aynı zamanda birçok kişi tarafından yılın oyunu unvanını kazanmıştı. CroTeam'in bu başarısı dediğim gibi neredeyse diğerleri için bir öncü olmuştu. Hırvat kurucuların bütün herkesin dikkatini çekecek bir oyuna imza atması önemli bir başarı. Benim bildiğim kadarıyla CroTeam firmasının şimdiye kadar çıkardığı iki oyun var.

4.jpg



Size:2.5 Gb


























 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst