Neler yeni

Welcome to SATBİL FORUM PAYLAŞIM

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Bir Satbil Forum Efsanesi

Satbil Reklam Alanı

Satbil Forum Reklam

Forum Yetkililerinin Statü ve Görevleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SaTBiL™

Administrator
Local time
10:09
Katılım
19 Mart 2006
Mesajlar
6,990
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Web sitesi
www.cekingen.net
FORUM YÖNETİCİLERİNİN ANLAMLARI RENKLERİ VE GÖREVLERİ NELERDİR



Açıklamalara Başlamadan Önce:
Tüm yetkililer ; hiçbir ticari amaç, çıkar ve gelir beklemeden tamamen gönüllülük esasına göre çalışan görevlilerdir. Görevlerini paylaşım ve yardım amaçlı en iyi şekilde yürütmekle sorumludurlar.

Yetkililer, yeteri kadar paylaşım yapan kişiler arasından Adminlerce görevlendirilirler. Ayrıca yeteri kadar paylaşım yaptığına inanan ve foruma çeşitli konularda katkıda bulunan kişilerin başvurmaları halinde talepleri değerlendirmeye alınır ve hak edenlere görev verilir

Görev verildikten sonra yeterli katkı yapmayanların ve olumsuz davranışlarda bulunanların görevi alınır


Rütbeler :

Vip Üyeler:
Adından anlaşıldığı gibi (VİP)özel üyeler herhangi bir başvuru yapılmadan Adminler tarafından verilen ve Moderatör Adayları yetkisine sahip olan forumdaki üyelerin birçok sahip olmadığı yetkiye sahip olan kişilerdir.
Yetkileri Nelerdir; Forumda ilgili bölümlere yetkileri verilmezse sadece kendi konularını silebilir, taşıyabilir, düzenleyebilir, kendi avatarlarını kullanabilir.
Görevleri; Yetkili kılınan bölümlerde gerekli paylaşımları yaparak, bölümün ihtiyacı olan her şeyi elinden geldiği kadar yapabilmek! Gerekli bölümde paylaşımlarını yapmak, üyelerin gerekli sorularını cevaplamak, üyelere gerektiği şekilde davranmaktır.

Moderator Adayları;
Adından da anlaşılacağı gibi Moderator olmak için Adminler tarafından moderatörlüğe atanmaları için geçici olarak bu grupta sınama, değerlendirme aşamasına tabi tutulan kişilerdir.

Yetkileri Nelerdir; Forumda ilgili bölümlere yetkileri verilmezse sadece kendi konularını silebilir, taşıyabilir, düzenleyebilir, kendi avatarlarını kullanabilir.
Görevleri; Yetkili kılınan bölümlerde gerekli paylaşımları yaparak, bölümün ihtiyacı olan her şeyi elinden geldiği kadar yapabilmek! Gerekli bölümde paylaşımlarını yapmak, üyelerin gerekli sorularını cevaplamak, üyelere gerektiği şekilde davranmaktır.
Moderator Adayları dikkatlice takip edilip yaptığı paylaşımlara konu sayılarına, konularının yararlı olup olmadıklarını, istek ve yardımlara cevap verme prensipleri vs. gibi diğer kriterlere bakılarak değerlendirilirler ve Moderatorluğu hak ederlerse gerekli yetki verilir.

Moderator

Anlaşıldığı gibi Moderator Adaylığı süresince gerekli paylaşımları yapmış, konuları ve diğer özellikleriyle Moderatorlüğe terfi edilen(atanan) kişilerdir.

Yetkileri Nelerdir; Adının yazıldıgı(yetki verilen bölümde) bölümde konu taşıma, konu silme, konuları düzenleyebilme(editleyebilme), mesajları düzenleyip(editleyip) silebilme, sabit konu yapabilme, konu kilitleyebilme, bozuk link gereksiz konuları çöpe(ex konular arşivine) taşıma gibi yetkilere sahiptirler.

Görevleri; Yetkili kılınan bölümlerde gerekli paylaşımları yaparak, bölümün ihtiyacı olan her şeyi elinden geldiği kadar yapabilmek! Gerekli bölümde paylaşımlarını yapmak, üyelerin gerekli sorularını cevaplamak, üyelere gerektiği şekilde davranmaktır. Yetki verilmiş bölümleri kontrol ederek taşınması gereken konuları ilgili yerlere taşımak, sabitlemek, çöpe(ex konular arşivi) taşımak, gerekli konuları, silme, düzenleme gibi.

Bu kişiler yine paylaşımları ve online(çevrimiçi) süreleri Göz Önünde Tutularak Birer Super Moderator Adaylarıdırlar.

Miss mod

Miss modlar Bayan moderatorlerimiz olup,moderator yetkisine sahiptirler

Super Moderator

Super Moderator; Moderatorlükte gayet iyi izlenimler vermiş, online süresi bakımından yeterinden fazla, siteyle ilgilenen, konu sayısı ve paylaşımları bakımından uygun görülen ve terfi eden Kişilerdir.

Yetkileri Nelerdir; Tüm bölümlerde yetkisi olup, bölümlere ister yetki verilsin ister verilmesin forumun tamamında Moderatorlerin yaptıkları her işlevi uygulayabilmektedirler.(Konu Taşıma, Konu Silme, Konuları Düzenlemek(Editleyebilme), Mesajları Düzenleyip(Editleyip) Silebilme, Sabit Konular yapabilme, Konu Kilitleyebilme gibi). Kilitli konulara Mesaj yazabileler. Gerektiğinde bölümlere duyuru ekleme yetkilerine de sahiptirler. Bunların yanı sıra forumdaki üyeleri banlayabilme yetkilerine sahiptirler, tabi bu yetkilerini forumda Co-Admin ve Adminler bulunmadığı zaman kullananlardır.

Görevleri; Forumda bölüm yetkisi verilmeksizin hakim olduğu bütün konulara elinden gelen gayreti sarf ederek yapabileceği her şeyin en iyisini yapabilmek. Gerekli bölümde paylaşımlarını yapmak, üyelerin gerekli sorularını cevaplamak, üyelere gerektiği şekilde davranmaktır. Geçerliliğini kaybetmiş, yanlış başlıklarda yazılmış, gereksiz gibi konuları kontrol ederek taşınması, çöpe(ex konular arşivi) atılmasını, düzenlemesini, sabitlemesini, silmesi gibi düzenlemeleri yaparlar.

Ayrıca her Super Moderator bir Co-Admin adayıdır. Tabiî ki online(çevrimiçi) süresi, ilgililiği ve paylaşımları göz önünde bulundurularak, liderlik vasıflarına bakılarak yöneticiliğe adaylığı tespit edildikten sonra Adminler tarafından ilgili yetkileri verilmektedir.

Co-Admin

Co-Admin, Super Moderatorluk'te uygun görülüp bir üst yetkiye yani Co-Admin'lik yetkisine terfi eden kişilerdir.

Co-Adminlerin Yetkileri; Super Moderatorler'den pekte farklı değildir. Sadece Bu yetkide olanlar Deneme Moderator ve Vip Üye arkadaşları da banlama yetkisine sahiplerdir. (Huzursuzluk çıkartan, reklam yapan, küfür eden, virüslü dosya yükleyen, forumda çeşitli hataları ve sorunları çıkartanları gibi...) kişileri banlamak forumda Adminler bulunmadığı zaman Adminlerin yerini tutan Adminlere yardımcı olan kişilerdir.

Görevleri; Bu yöneticilerimiz paylaşımlardan öte, üyelerin ve forum yetkililerini sürekli gözetlerler, onları yoğun bir gözetim altında tutarlar. Yanlış yaptıklarında uyarırlar. Forum üyelerinin gerekli sorularını cevaplamak, üyelere gerektiği şekilde davranmaktır. Geçerliliğini kaybetmiş, yanlış başlıklarda yazılmış, gereksiz gibi konuları kontrol ederek taşınması, çöpe(ex konular arşivi) atılmasını, düzenlemesini, sabitlemesini, silmesi gibi düzenlemeleri yaparlar.

Administrator

Administrator; Yetki olarak sitede tam(full) yetkiye sahip kişilerdir. Forum için gerekli Vip Üye, Deneme Moderator, Moderator, Super Moderator, Co-Admin, gibi statüleri belirleyebilirler ve gerekli görülenlere ilgili yetkileri verebilirler. Forumda huzursuzluk çıkartan her kişiyi Co-Admin, Super Moderator ve diğer rütbeler dahil her üyeyi banlama yetkisine sahiptirler.

Siteyle ilgili düzenlemeleri, gerekli bölümlerin açılmasını, gerekmeyen bölümlerin Kaldırılması, forumu Gerektiğinde kullanıma Kapatabilme, üye İsimlerini değiştirebilme, forum kurallarını vermek düzenlemek, ilgili forum duyurularını yapmak ve anlayacağınız kadarıyla forumla ilgili her şeyi yapabilme yetkilerine sahip kişilerdir.

Ayrıca herkesinde merak ettiği gibi Rep Verebilme, Teşekkür gibi ünvanlandırma seçeneklerinde kullanılan her şeyi istediği kadar verme yetkisine sahiptirler. (örnk : 100, 250, 500 vs.) Tabi istedikleri kadarda –rep verebilirler.


REP nedir? (hakkında detaylı bilgi )



Teşekkür (Butonu)Nedir?

Teşekkür aslında Rep olayında olduğu gibi üye paylaştığı her mesajı ve açtığı her konu için üyeler tarafından teşekkür alabilir.

Teşekkür etmek için üyenin paylaştığı ilk konuda mesajın hemen altında teşekkür butonu bulunmaktadır, bunu bir defa tıkladığınız zaman otomatikman zaten altta teşekkür ettiğiniz ortaya çıkacaktır.

Bu şekilde üyenin mesajını da değerlendirmeye aldığınızı ispatlamış oluyorsunuz
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst