Neler yeni

Welcome to SATBİL FORUM PAYLAŞIM

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Bir Satbil Forum Efsanesi

Satbil Reklam Alanı

Satbil Forum Reklam

Avea hattı olan arkadaşların dikkatine

seyfi

Administrator
Local time
08:17
Katılım
15 Kasım 2005
Mesajlar
6,014
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Yaş
59
Arkadaşlar, birkaç gün önce bir arkadaşımdan şöyle bir mail aldım;

AVEA KULLANANLAR:
Telefonunuzdan hemen ##002# yi tuslayin (Arayin, ekraniniza aktarma iptal diye bir yazi gelecek) böylece yönlendirmeyi kaldirin. Yoksa size ulasamayan herkesten bir kontör düsecek... ve bunu avea kullanan herkese gönderin. Göndermezseniz siz aradiginizda sizden de kontör düsecek. Eger aradiginiz kisinin telefonuda telesekreter ayarli ise, dinlediginiz 1 sn'lik "aradiginiz kisiye ulasilamiyor" mesaji için bir normal arama karsiligi ücretlendiriliyorsunuz!!.
Isin garip olan kismi bu degil aslinda. Normal avea hatlarinda default (fabrika cikisi) olarak ayarli bir telesekreter yokken, herkeste bu telesekreter otomatik olarak ayarli geliyor!. Yani sizin hiçbir seyden haberiniz yokken, çaktirmadan sizden intikamini aliyor. Arkadasinizi aradiginiz ve ulasamadiniz mi? Hemen 1.5kontor. Iki dakika sonra yinemi ulasamadiniz bir 1.5 kontor daha...
Ne uyanikça degil mi? Isin daha da kötüsü kimsenin böyle bir uygulamadan haberi yok, herkes diger operatorlerde olduğu gibi aranilan telesekreterin bedava olmasini bekliyor. Ne de olsa parali olan bir uygulama otomatik olarak ayarli gelmez yaniliyor muyum? Bu olayi iptal ettirmek ise daha da bir traji komik; avea'yi ariyorsunuz, durumu anlatiyor ve "uyanik" oldugunuzu gösteriyorsunuz, onlar da size avea hatli telefonunuzdan ##002# 'yi aramaniz durumunda telesekterin kaldirilabilecegini anlatiyorlar.
Bu maili gönderen arkadasa tesekkürler.
Lütfen arkadaslariniza iletin !!!!


Bu maili okuduktan sonra, avea genel merkezine bir mail yazarak, konunun doğru olup olmadığını sordum ve bir açıklama istedim.
Avea dan gelen cevap ise şu;

Değerli Müşterimiz;
Zaman ayırarak bize yazdığınız için teşekkür ederiz.
Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Avea için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve eleştiri büyük önem taşımaktadır. Tarafımıza iletimde bulunduğunuz için tekrar teşekkür ederiz.
Telesekreter Servisi; abonenin, çağrılarına cevap veremediği, ulaşılamadığı, hattının meşgul olduğu ve koşul belirtmediği durumlarda devreye girerek arayanın sesli mesajlarını kaydeden bir servistir. Bu servis
den ücretsiz olarak aktif / deaktif hale getirilebilir.
Telesekreterinize bırakılan mesajları dinlemek için cep telefonunuzdan 999 sabit telefonlardan da 05551999999’ u arayabilirsiniz. Cep telefonunuzdan yapacağınız bu arama şebeke içi görüşme tutarıyla ücretlendirilecektir.
Cep telefonunuzu ulaşılamadığı/kapalı olduğu durumlarda telesekretere yönlendirmek için telefonunuzdan **62*999# yazıp YES tuşuna basmanız yeterlidir. ##002# YES tuşlaması ile telesekreter servisine yapmış olduğunuz yönlendirmeyi iptal edebilirsiniz.
Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için 24 saat AveaMerkez'i (Avea hattınızdan 500, sabit hatlardan 4441500) arayabilir,
sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Bende bu maile cevaben, eğer telefonla arama gereğini duysaydım arardım. Demekki maile gerek duymuşum ki mail ile başvurmuşum. Ben sizden tele sekreterin nasıl kaydedilip, nasıl silineceğini sormadım ki. Avea hatlı bir telefonu aradığımda, karşımdaki tele sekreter "Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor" dediğinde, mailde söz konusu edildiği gibi benden 1,5 kontör gidiyor yada 1,5 kontör karşılığı ücret yazıyormu yazmıyormu bunu öğrenmek istiyorum dedim, 2 gündür cevap yok...
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varmı?
Saygılarımla...

Alıntıdır..
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst